پیشرفته شدن کره جنوبی
بیوگرافی
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : ana
بازیگر محبوب من تقدیم به تمام طرفدارانش نوشته شده در دوشنبه 1/9/89ساعت 1:42 عصر توسط مریم نظرات ( 7 ) | لی مین هو مصاحبه با لی مین هو....................................تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید ..سقوط تو موقعی که روی فرش قرمز بودی موضوع داغی شده بود؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید لی مین هو....................... اره اون یه اشتباه احمقانه بود و من خیلی خجالت کشیدم. اما هوادارانم منو تشویق می کردن و من میتونستم علاقشون و ببینم. ****شعارت تو زندگی چیه؟ لی مین هو: از اهدافت منصرف نشو.پیروزی به اندازه روحیه مبارزه مهم نیست. شعار من اینه که حتی اگر شکست بخورم هم منصرف نشم. من فکر میکنم که این نگرش زیباست. ***بزرگترین بحران زندگیت چی بود؟ لی مین هو................یه تصادف تو سال 2006.....6ماه تو بیمارستان بودم. اوایل نا امید بودم و حتی نمیدونستم راه برم.خوشحالم که بهش غلبه کردم. ***استرست رو چطوری از بین میبری؟ لی مین هو...........فقط میخوابم. میخوابم تا استرسم از بین بره. من قبلا بیست و چهار ساعت می خوابیدم. حالا از خستگی بمیرم هم نمیتونم بیست و چهار ساعت پشت هم بخوابم. مگر اینکه بیهوش شده باشم. *****عادت خوابیدنت چیه؟ لی مین هو: دندونام رو بهم فشار میدم و تو خواب حرف میزنم.(الهی.......چه عادتی...)اینه که دوستای من تو مسافرت پیشم نمیخوابن(خیلی دلشون بخواد.) ***فکر میکنی بیشتر خانوم ها دوست دارن چی کادو بگیرن؟ لی مین هو: اگر من دوست دختر داشتم خوب بود.(همون بهتر که نداری) خانومها میخوان تو بهترین دوستشون باشی این بهترین هدیه واسه همه استصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید .اخرین باری که دوست دختر داشتی کی بود؟ اونموقع بیست سالم بود . از زمان دانشگاه دوست دختری نداشتم. **** چه نوع زنی ایده ال تو هستش؟ لی مین هو...........فکر میکنم بیشتر از استیل کلی اون و احساس من نسبت به او و نسبت به ظاهرش.من به طرف یه زن کشیده میشم که اگر چه خوشگل نیست احساس قوی در من ایجاد کنه. *******اگر عاشق بودی کدوم دوره از روابط عاشقانه تو از محبت کردن باهاش استفاده میکردی؟ لی مین هو......این به اون زن بستگی داره. ***دوست داری در اینده با چه بازیگر زنی همبازی بشی؟ لی مین هو.....سونگ هیو کیو سانبه........اون با کلاس و زیباست. گیرایی داره و دارای مهارت های بازیگری عالی هستش. اگر شانس کار باهاش داشتم من قادر خواهم بود چیزای زیادی ازش یاد بگیرم و بدون شک خیلی دستپاچه هستم.شخصی که بیشتر از همه میخوای با هاش ملاقات کنی؟ لی مین هو...........میخوام که ادوارد نورتون بازیگر هالیوودی رو ملاقات کنم. **ستاره ورزشی مورد علاقه ات کیه؟ لی مین هو....کریستین رونالدوی منچستریونایتد.(بابا منچستر) رویای من در دوره ابتدایی تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای بود. اگه فوتبال بازی کردن رو ادامه میدادم امیدوار بودم حالا شبیه کریستین رونالدو باشم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید غذای مورد علاقه ات چیه و چه غذایی رو خوب درست میکنی؟ لی مین هو.......گوشت و دوست دارم...........دستور غذایی؟ فقط کبابش کن. ***اهنگ شماره یک کاراکو یه تو چیه؟(کاراکویه اهنگی که همیشه توسط شخصی خوانده میشه) لی مین هو......اسباب بازی ها (عجب جوابی) *****چیزی که همیشه تو کیفت داری؟ لی مین هو......ادکلن.دوست دارم همیشه خوشبو باشم. ***بدشانسی به عادت بد داری؟(اگه درست نوشته باشم.) لی مین هو....هر وقت تو سریال یا فیلم هستم خودمو ازار می دم.دقت خیلی زیادی دارم *** سه چیزی که با خودت به یه جزیره دور افتاده میبری؟ لی مین هو....تختخواب...فندک....موبایل... داشتن یه تختخواب خوب برای خوابیدن خیلی خوبه. توی جزیره دور افتاده غذاتون باید پخته باشه پس به فندک نیاز داری ..میتونم ماهی بپزم.توی جزیره دور افتاده خسته میشم پس بازی هایی که دانلود کردم تو گوشیم بازی میکنم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید ***به چه چیز اعضای f4حسادت میکنی؟صورت کوچیک کیم بوم....چشم های درشت کیم جون......... رنگ زیبای چهره کیم هیون جونگ...البته به همون اندازه برای پکیچ کامل من بهترین هستم.(بابا.......اعتماد به نفس)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به دوستای گلم من عاشق کره ام وبازیگرای مورد علاقه من لی مین هو یون ایون های کسا ی که کره رو دوست دارن ازشون خواهش می کنم نظر بدن انتقادات و پیشنهاداتون رو میپزیرم دوستون دارم کیم نانا
آخرین مطالب
پيوندها
  • جملات قشنگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیشرفته شدن کره جنوبی و آدرس kimnana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 19482
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1