عکس یون ایون های در سریال بانوی زیبای من
 
پیشرفته شدن کره جنوبی
بیوگرافی
دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : ana

دانلود اهنگ ها و خلاصه سریال بانوی زیبای من (my fair lady)
سلام!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اهنگهای سریال خیلی خیلی قشنگ بانوی زیبای من رو اوردم که یون ایون های هم توش بازی کرده.

بدویین دانلود کنید.

خلاصه سریال رو هم براتون گذاشتم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بهتون پیشنهاد میکنم که اگه این سریال رو ندیدین حتما ببینیدش.من که خیلی از این سریال خوشم اومد.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 این اهنگ اصلی سریال هست.محشره!حتما دانلودش کنید.اسمشم هست "hot stuff" :

http://www.4shared.com/mp3/Bj6AWDEA/01_Hot_Stuff-_Davichi_-_My_Fai.html

 

این اهنگ هم  اسمش dash girl هست که خود ایون های خوندتش و خیلی هم قشنگه:

http://www.4shared.com/mp3/KSWPvSK4/ost_my_fair_lady_-_dash_girl.html

 

این اهنگ هم با صدای بازیگر نقش اول مرد این سریال یعنی یون سانگ هیون هست:

http://www.4shared.com/mp3/NzZ2DKxa/ost_my_fair_lady_-_yoon_sang_h.html

 

 اینم یکی دیگه از اهنگهای قشنگ این سریال که اسمش هست "i love you" :

http://www.4shared.com/mp3/ex5IqEux/narsha_-_i_love_you__ost_my_fa.html

 

اینم یه اهنگ دیگه از این سریال:

http://www.4shared.com/mp3/PF_tQU_K/ost_my_fair_lady_-_na_yoong_we.html

 

اینم اخریش که بی صداست :

http://www.4shared.com/mp3/P9jCsuR_/My_Fair_Lady_ost_Instrumental_.html

 

خلاصه سریال:

کنگ هنا دختری است که در یک خانواده صاحب شرکت به نام گروه کنگ سان زندگی میکنند اخلاق بد او باعث شده تمام خدمتکارها گریزان باشند پدر بزرگ هنا تصمیم میگیرد خدمتکاری بیاورد که اخلاق بد هنا را ترک دهد بر حسب تصادف ادم دغل بازی به نام سودونگ چان دنبال این است که بعنوان خدمتکار استخدام شود. تمام تلاش های او برای بدست آوردن دل هنا بی فایده است تا اینکه هنا وکیلی را میبیند که عاشق کارهای انسان دوستانه است. هنا مجبور می شود برای جلب توجه به بخشش مال و کارهای انسان دوستانه بپردازد.
ماجرای عشقی سریال بین دختری به اسم هنا که بازیگر نقش اول است و در ناز و نعمت بزرگ شده و یک پسر معمولی رقم می خورد و علاوه بر صحنه های مهیج و سرگرم کننده دارای بار احساسی و عشقی بسیار بالا است.

بانوی زیبای من، سریال کره ای بانوی زیبای من، خرید سریال بانوی زیبای من، خرید سریال بانوی زیبای من ارزان، خرید سریال بانوی زیبای من نسخه خانگی


برچسب‌ها: سریال بانوی زیبای من, یون ایون های, یون سانگ هیون, my fair lady, سریال کره ای, اهنگ کره ای, اهنگ سریال, کره جنوبی



نظرات شما عزیزان:

ریما
ساعت16:03---29 مرداد 1392
سلام من اهنگ اول فیلم رو میخوای وقتی داره رانندگی میکنه بره سر کار خیلی قشنگه میشه بزارید

فرناز
ساعت14:14---27 مرداد 1392
سلام عزیزم وب خوبی داری اگه میشه تصاویر بیشتری از ایون های بزار.

نیوشا
ساعت20:49---12 دی 1391
وای عزیزم.وبت خیلییییی قشنگه.منم خیلیییییییی ایون های رو دوسش دارماهنگ وبتم خیلی نازه فداتشمخوشحال میشم وب منم بیای گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به دوستای گلم من عاشق کره ام وبازیگرای مورد علاقه من لی مین هو یون ایون های کسا ی که کره رو دوست دارن ازشون خواهش می کنم نظر بدن انتقادات و پیشنهاداتون رو میپزیرم دوستون دارم کیم نانا
آخرین مطالب
پيوندها
  • جملات قشنگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیشرفته شدن کره جنوبی و آدرس kimnana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 19503
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1