مصاحبه با جانگ کیون سونگ
 
پیشرفته شدن کره جنوبی
بیوگرافی
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 13:39 ::  نويسنده : ana

 

این هم یه مصاحبه با جانگ گیون سوک یا همون تاکیونگ خودمون کمه ولی با

خصوصیاتش اشنا میشین...

ازخودت و خانئواده ات بگو؟

من جانگ گیون سوک هستم ،تنها فرزند خانواده

متولد چهارم اوت 1987 ،قد 182 و وزن 63 کیلو وبا پدر مو مادرم زندگی میکن

 

در دانشگاه نیوزیلند!درس خوندم.

به چه چیزهایی علاقه داری؟گوش دادن به موسیقی،برد سواری روی برف، اسکی،خوندن،رقصیدن

توی زندگی چه چیزایی بیشتر برات مهمه؟ خانواده ام و پلی استیشن!!!!!!!!

 

به چه رنگ هایی بیشتر علاقه داری؟ ابی و شیری

چه تفریحی خیلی بهت لذت میده؟ اسکی و تخته سواری روی برف

غذاهای موردعلاقه ات چی هست؟غذاهای تند و خرچنگی که کم پخته شده باشه

میوه مورد علاقه ات چیه؟اناناس

دوست داری زن اینده ات چه خصوصیاتی د اشته باشه؟ صادق باشه ،خوشکل ،لباس های قشنگ بپوشه

اولین چیزی که توی صورت یه زن بهش نگاه میکنی چیه؟چشمهاش

 جنس مخالفت بیشتر چی بهت میگن؟میگن خیلی خشکلی

از بین چیزهایی که داری کدوم هاشو بیشتر دوست داری؟ لباسهام و وسایل شخصی ام

چه ضرب المثلی رو دوست داری؟هیچی غیر ممکن نیست

تا الان چه کارهایی انجام دادی؟ واسه کارتن صداگذاری کردم،بازی کردم، و مدل شدم،مدل شرکت های ام سی ام،اتود،لی اسپورتساک ،موتورولا و چند تای دیگه بودم

گیتار هم میزنم.....

 

 



نظرات شما عزیزان:

الیکا
ساعت12:40---1 شهريور 1392
من که عاچقشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به دوستای گلم من عاشق کره ام وبازیگرای مورد علاقه من لی مین هو یون ایون های کسا ی که کره رو دوست دارن ازشون خواهش می کنم نظر بدن انتقادات و پیشنهاداتون رو میپزیرم دوستون دارم کیم نانا
آخرین مطالب
پيوندها
  • جملات قشنگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیشرفته شدن کره جنوبی و آدرس kimnana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 19481
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1